پرش به محتوا
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
    • آرشیو اخبار رسا
    • آرشیو مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • فرم بازخورد ها
  • مطالب مفید
  • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • تماس با ما
  • ورورد به سامانه
    • مدیریت سازمان
    • کارتابل
    • مراجع درمانی
    • ارزیابی خسارت
    • بیمه شده
    • بیمه گذار
    • بیمه گر
    • حسابداری
منو
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
    • آرشیو اخبار رسا
    • آرشیو مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • فرم بازخورد ها
  • مطالب مفید
  • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • تماس با ما
  • ورورد به سامانه
    • مدیریت سازمان
    • کارتابل
    • مراجع درمانی
    • ارزیابی خسارت
    • بیمه شده
    • بیمه گذار
    • بیمه گر
    • حسابداری

پشتیبانی24/7: تلفن‌های  0313814

32. حداقل امکانات (سیستم عامل،مرورگر،اینترنت، ….) مورد نیاز برای استفاده از سامانه چه مواردی می باشد؟

ویندوز 7 به بالا مرورگر فایر فاکس، اپرا، گوگل کروم ( آخرین ورژن) سرعت اینترنت : حداقل یک مگا بایت بر ثانیه

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

31. آیا امکان تغییر نام کاربری وجود دارد؟

امکان تغییر نام کاربری به هیچ عنوان وجود ندارد تنها کاربران میتواند رمز عبور و شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم را تغییر دهند.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

30. به عنوان مرجع درمانی در سیستم ثبت نام انجام شده است ولی صفحه نخست فیلد مربوط به پذیرش بیمه شده داده نمی شود؟

مدیر فنی مرجع با استفاده از پنل «مدیریت کاربران» با افزودن کاربر جدید و یا ویرایش کاربر ثبت شده، پست سازمانی کاربر مورد نظر را

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

29. بعد از ایجاد صورتحساب و تایید آن گزینه نمایش نامه ها برای ارسال فیزیک صورتحساب وجود ندارد؟

برای ارسال فیزیک صورت حساب  کاربر باید دسترسی مدیر مالی را داشته باشد بنابراین مدیر فنی مرجع با استفاده از پنل «مدیریت کاربران» پست سازمانی

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

28. انتقال بیمه شده از یک واحد سازمانی به واحد سازمانی دیگر چگونه است؟

در پنل بیمه گر بیمه گر میتوانید با استفاده از گزینه «انتقال بیمه شده»،  بیمه گذار ارشد را انتخاب کرده و شماره قرارداد مبدا و

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

27. نحوه ارزیابی مجدد یک صورتحساب در پنل ارزیاب خسارت چگونه است؟

در پنل ارزیاب خسارت آیتم مدیریت درخواست ارزیابی را انتخاب کنید شماره صورتحساب را وارد کرده و گزینه جستجو را  انتخاب کنید سپس با انتخاب

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

26. سقف یکه بیمه شده چگونه بررسی میشود؟

از دو پنل ارزیاب خسارت و بیمه گر میتوانید با انتخاب آیتم «گزارشات»، سپس «گزارش مانده سقف» را با وارد نمودن کد ملی بیمه شده

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

25. در پنل ارزیاب خسارت معنای خطای «هیچ پرونده ای واجد شرایط ارزیابی یافت نشد» چیست؟

شماره حساب و یا شماره شبا برای بیمه شده ثبت نشده است و یا اشتباه ثبت شده است.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

24. در پنل ارزیاب خسارت چگونه ثبت هزینه انجام دهم؟

در پنل ارزیاب خسارت با انتخاب گزینه «ثبت هزینه» و وارد نمودن کد ملی بیمه شده و انتخاب قرارداد بیمه شده با وارد کردن نوع

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

23. چگونه میتوانم در هنگام ثبت قرارداد مرجع فایل قرارداد خود را ضمیمه کنم؟

با ورود به پنل «کارتابل» و انتخاب گزینه «ایجاد گردش کار جدید» میتوانید ثبت قرارداد مرجع یا ثبت الحاقیه مرجع انجام دهید. پس از باز

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه
صفحه۱ صفحه۲ صفحه۳ صفحه۴
مشتریان رسا
  • بیمه دی
  • بیمه آتیه سازان حافظ
  • بیمه کارآفرین
  • بیمه دی
  • بیمه آتیه سازان حافظ
  • بیمه کارآفرین
همکاران رسا
  • دمیس
  • هوشمند تصمیم آریا
  • آوای اطلاعات آریا
  • فهیم ارقام ویرا
  • دمیس
  • هوشمند تصمیم آریا
  • آوای اطلاعات آریا
  • فهیم ارقام ویرا
عناوین
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
  • مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
  • مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
دسترسی سریع
  • پشتیبانی
  • پشتیبانی (تیکت)
  • وبلاگ رسا
  • پشتیبانی
  • پشتیبانی (تیکت)
  • وبلاگ رسا

تمامی حقوق برای رسا محفوظ می باشد