پرش به محتوا
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
    • آرشیو اخبار رسا
    • آرشیو مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • فرم بازخورد ها
  • مطالب مفید
  • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • تماس با ما
  • ورورد به سامانه
    • مدیریت سازمان
    • کارتابل
    • مراجع درمانی
    • ارزیابی خسارت
    • بیمه شده
    • بیمه گذار
    • بیمه گر
    • حسابداری
منو
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
    • آرشیو اخبار رسا
    • آرشیو مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • فرم بازخورد ها
  • مطالب مفید
  • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • تماس با ما
  • ورورد به سامانه
    • مدیریت سازمان
    • کارتابل
    • مراجع درمانی
    • ارزیابی خسارت
    • بیمه شده
    • بیمه گذار
    • بیمه گر
    • حسابداری

پشتیبانی24/7: تلفن‌های  0313814

22. چگونه در مراجع درمانی مهلت ارسال صورتحساب را تغییر دهیم؟

با ثبت فرم الحاقیه در پنل کارتابل انتخاب گزینه «ایجاد گردش کار جدید» و باز کردن فرم الحاقیه در قسمت اطلاعات مربوط به صورت حساب

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

21. در مراجع درمانی چگونه یک خدمت جهت پذیرش را اضافه کنیم؟

با ثبت فرم الحاقیه در پنل کارتابل انتخاب گزینه «ایجاد گردش کار جدید» و باز کردن فرم الحاقیه در قسمت «واحد های ارائه دهنده خدمت»

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

20. در مراجع درمانی چگونه شماره حساب و شماره شبا را ویرایش کنیم؟

با ثبت فرم الحاقیه در پنل کارتابل انتخاب گزینه «ایجاد گردش کار جدید» و باز کردن فرم الحاقیه در قسمت اطلاعات مربوط به بانک شماره

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

19. در مراجع درمانی چگونه میتوانم نام مرجع را ویرایش کنم ؟

در پنل اطلاعات مرجع با انتخاب گزینه «تغییر نام مرجع» میتوانید نام مرجع را تغییر دهید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

18. ایجاد بسته در پنل ارزیاب خسارت چگونه است ؟

در پنل ارزیاب خسارت آیتم مدیریت بسته های صورتحساب را انتخاب نموده  نسبت به ایجاد بسته اقدام نمایید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

17.مرجع درمانی : چگونه ثبت قرارداد انجام دهم ؟

وارد کارتابل شده و آیتم ایجاد گردش کار جدید را انتخاب نموده و نسبت به ثبت قرارداد یا الحاقیه مرجع درمانی اقدام نمایید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

16. وضعیت یک بسته صورتحساب یا صورتحساب مستقیم را از کجا مشاهده کنم؟

وارد پنل ارزیاب خسارت شده و با انتخاب آیتم جستجوی هزینه ها  نسبت به بررسی وضعیت یه صورتحساب اقدام نمایید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

15. در مرجع درمانی نمیتوانم بیمار پذیرش کنم؟

به دلایل زیر این مشکل پیش می آید: قرارداد مرجع درمانی پایان یافته است. بیمه نامه بیمه شده دارای اشکال بود و نیاز به بررسی

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

14. در مرجع درمانی چگونه از معرفی نامه و پرونده های خود گزارش بگیرم؟

با انتخاب آیتم گزارشات نسبت به درخواست گزارش مورد نظر اقدام نمایید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه

13. در مرجع درمانی چگونه میتوان یک واحد سازمانی که اشتباه ثبت شده است را حذف کرد؟

وارد قسمت اطلاعات مرجع، آیتم واحد های سازمانی شده و نسبت به حذف واحد مورد نظر اقدام نمایید.

ادامه مطلب »
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ بدون دیدگاه
صفحه۱ صفحه۲ صفحه۳ صفحه۴
مشتریان رسا
  • بیمه دی
  • بیمه آتیه سازان حافظ
  • بیمه کارآفرین
  • بیمه دی
  • بیمه آتیه سازان حافظ
  • بیمه کارآفرین
همکاران رسا
  • دمیس
  • هوشمند تصمیم آریا
  • آوای اطلاعات آریا
  • فهیم ارقام ویرا
  • دمیس
  • هوشمند تصمیم آریا
  • آوای اطلاعات آریا
  • فهیم ارقام ویرا
عناوین
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
  • مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • صفحه نخست
  • محصولات رسا
  • اخبار رسا
  • مقالات رسا
  • پرسش های متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
دسترسی سریع
  • پشتیبانی
  • پشتیبانی (تیکت)
  • وبلاگ رسا
  • پشتیبانی
  • پشتیبانی (تیکت)
  • وبلاگ رسا

تمامی حقوق برای رسا محفوظ می باشد