پشتیبانی24/7تلفن‌های  0313814

ظاهر جدید سامانه رسا

در ظاهر جدید سامانه رسا، طراحی جدید تمام امکانات در قالب منوها و زیرمنوها و با دسترسی آسان تر در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین تغییراتی در فونت و محل قرارگیری برخی دکمه های عملیاتی صورت گرفته است که این سامانه را به سامانه ای کاربرپسند مبدل نموده است. ازین پس سامانه ی رسا با این ظاهر متفاوت به کاربران خدمت رسانی می نماید. در ادامه به برخی از تغییرات ظاهر جدید سامانه رسا اشاره می کنیم:

ظاهری جدید در هدر 

در ظاهر جدید دکمه ها و اکشن های بالای برنامه دسته بندی شده اند. به علاوه دکمه تغییر پسورد، پروفایل کاربر، راهنما و دکمه خروج همه در یک منو قرار گرفته اند.

ظاهری جدید در نمایش تایل ها 

در تمامی پنل ها، تایل ها به منو و زیر منوهای مرتبط تبدیل شده است. با ورود به پنل منو مورد نظر را جستجو کرده و در صورت نیاز از زیر منوی مرتبط، فرم مورد نظر را باز کنید.

ظاهری جدید در دکمه گزارشات

به راحتی از طریق دکمه ی گزارشات که در بالای صفحه قرارداده شده است می توانید گزارشات را مشاهده نمایید.

 دکمه ی سوییچ بین پنل ها

با کلیک بر روی این دکمه که در بالای صفحه قرار گرفته به راحتی می توانید بین پنل ها سوییچ نمایید.

جستجو و ستاره دار نمودن منوها یا زیر منوها 

در قسمت جستجوی بالای صفحه منوها و زیرمنوهای مورد نظر خود را جستجو کنید. همچنین می توانید منوی پر کاربرد خود را ستاره دار نموده و لیست آن ها را از قسمت “علاقه مندی ها” مشاهده کنید.

 انتخاب فونت و رنگ صفحه مطابق با سلیقه ی خود 

با کلیک بر روی دکمه ی سه نقطه در وسط صفحه امکان تغییر رنگ پوسته ی صفحه را در اختیار خواهید داشت. همچنین می توانید در همین قسمت درخواست پشتیبانی دهید.

ظاهری جدید در پنهان نمودن منوها

با کلیک بر روی دکمه ی مشخص شده در کنار قسمت جستجو قادر به پنهان منوهای صفحه را می باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *